22 Nisan 2012 Pazar

Əlimizə saglıq:)



 Öyrəndiklərimi öyrətməkdən heç vaxt çəkinməmişəm. Əksinə, bundan həmişə sonsuz zövq almışam. Çünki, mən də kimdənsə, hardansa öyrənmişəm. Elə bu düşüncəylə  Facebookda bir səhifə açdım. Yaxşı və ya pisliyini deyə bilməyəcəm. Ona üzvlər qərar verəcək və bu onların birinci haqqıdır. Səhifə dedim yadıma düşdü. Facebookda sonsuz sayda səhifə var. Fırıldaq gələn, fırıldaq gəlməyə çalışan, fırıldaq gəlməyə hazırlaşan. Üzv sayını çoxaltmaq üçün nələr və nələrə əl atan, insanların əsəblərini oynadan. Amma mənim səhifəm bu səhifələrin heç birindən olmayacaq və heç birinin yolunu davam etdirməyəcək. Əyər mən işimin keyfiyyətinə zəmanət verirərmsə 10 üzv sayım belə olsa, onlar işimdən razı qalsa da mənə bəsdir. Səhifəmin işi isə mətbəxdir. Təkcə mətbəxdə yemək bişirmək yox həm də dizayn işi. Həmişə dediyim kimi yenə deyirəm tərtibatdan, dizayndan çox şey asılıdır. Qurbağa ətini elə təqdim edə bilərsən ki, hamının heyrətdən matı quruyar və onu yemək istəyər. Toyuq ətini elə təqdim edə bilərsən ki, yemək istəyən də yeməz. Deməli nə? Tərtibat öz sözünü bütün hallarda deyir. Nəysə, yenə mənim danışıq "işıforum" xarab oldu:))) dayana bilmirəm. Əyər sizə səhifəm maraqlıdırsa linki qoyuram bu mətndə ordan gəlin, baxın, öyrənək. Bəli öyrənək, məhz öyrənək. öyrənin yox öyrənək. Bilmək olmaz bəlkə mənim də sizdən öyrənəcəyim nələrsə var:)



https://www.facebook.com/pages/%C6%8Flimiz%C9%99-sa%C4%9Fl%C4%B1q/364383000279036
Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder