26 Şubat 2013 Salı

Dün gelişiyle beni mutlu eden siparişlerim :)


Makyaj, bakıma aid her şeyim olmasına ragmen iki tane gözüm var ya hani o taraf bu tarafa bakan :)) işte onlar  doymak bilmiyor :) Son kararım bu olmuş gözlerimi geniş açıcam tüm makyaj malzemelerimi, bakım setlerimi gözlerimin içine yerleştiricem :)) Başka yol yok artıkk :)) Dün aldıklarım bunlardı



1. Oriflame-den yüz için losyon. Aloe terkibli olduğu için tercihim oldu. Ablam hediye etmişdi bir kez  kullanmışdım hoşuma gitmişdi. Faberlic-ten aldığım yüz temizleyici losyonum bitmek üzereydi, seçimim bu oldu :) Dünden iki kez kullandım, memnunum yüzüm çok güzel olmuş, dokundukca dokunasım geliyor, pürüzsüz ve çocuk cildi gibi :) 

2. Yine Oriflame-den vazgeçilmezim Eclatın beden için kremi. Bir kez kullanmışım. Bayılmışım , bayılmışım, bayılmışım. Kullandığım daha bitmemesine ragmen indirimde oldugunu görüb bunu da aldım. Diyorum ya benim sorunum gözümde gözüm doymazz :))

3. Deserve isimli fransız ürünü olan 10 ml-lik parfüm. Biraz pahalıya patladı bana, dudak uçuklayıcı fiyata ama olsun.  Kokusuna ölürümm :))


Bu gün de bi sürü şey aldım. Onları da bir iki gün sonra yayınlarım :) Sevgiler:)
Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..