4 Şubat 2013 Pazartesi

"Baolishi" -aldığıma pişman olduğum daha sonra deliler gibi sevdigim allık



Yine makyaj malzemesi alma "deliligim" gelmişti işten gelirken. Kozmetik dükkanında buldum kendimi bide gözümü açtığımda. Ne alsam, ne almasam diye düşünürken gözüme "Baolishi"-den olan allık degdi.
Aslında o kadar çok allığım var ki.. "Floor mar"dan olan allığımı torunlarım da kullana bilecek diye düşünüyorum. Çünkü kullan kullan bitmedi. Sihirlimi ne ? :) Şimdi gelelim yeni allığıma. "Baolishi"m müthiş bir parıltıyla bana bakıyordu. Şimdi siz çektigim fotograflara bakmayın. Telefonum fazla kaliteli çekmez. Ne yapalım? Fotograf makinesi alıncaya kadar idare edicez artık:) Gördüm görmez parıltısına aşık oldum ve direk ikinci kez düşünmeden aldım



O kadar makyaj malzemesi meraklısıyım ki, otobüs durağına ilerilerken sokakta yanımdan geçenlerin elime bakmasını bile kaale almadan direk yeni aldığım allığımı incelemeye başladım. Ve püffff..... toz gibi bişeydi. ayyy ne kadar igrenccccc diye düşündüm. ayrıca parmagımla inceledim sadece parıltı üzerinde vardı alt kısımlarında yokdu ( o anki körlüğüm işte :D)
Eve gelince hemen makyajımı sildim ve yeniden föndöten kullandım ve allığı yüzüme sürdüm bakim nasıl duruyor diye. Önce çöp kutusuyla görüşdürmeyi de düşünmüyor değildim :D ama birazcık sabr etmeyi tercih ettim. Kullandım ve müthişşşşşş müthişşşş. Müthişşşş ne biliyormusunuz ? Tam ondan işte:))) süperrr yaaa süperrrr tam bir bebek gibi masum surat yaratdı bende mikrop suratımdan hahah:))) ayrıca yüzümde küçücük parıltılar da vardı. Yüzüm derken yanaklarımda :))  O gün bu gündür bu allığımdan bi türlü kopamıyorum. O beni sesler ben onu
Bu resimler kullandığımdan bi kaç gün sonra yani bu gün çekilmiş. Keşke alırken resmini çekseydim diye düşünüyorum. Ehh neyse.. İş arkadaşlarımın da çok hoşuna gitmiş :) Benden yorumlama bu kadar. Bence nerde görürseniz kaçırmayın :) Azerbaycan sevgilerini sunuyor :)


Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder