28 Ekim 2013 Pazartesi

Düğün davetiyeleriniz konusunda zorluk mu çekdiniz ? Biz yardım ederiz :)

Düğün hazırlıkları zamanı en önemli hazırlıklardan biride düğüne davet edilecek misafirlere dağıtmak için hazırlanan davetiyelerdir. Her şey gibi bunun da mükemmel hatta mükemmel ötesi olmasını isteriz. Nerden biliyorsunuz demeyin:)) Kendimden biliyorum :) Daha düğünüme 108 gün kalmışken şimdiden davetiye arayışı içindeyim :) Ben buldum. Taa Azerbaycanda olsam bile şıklığına, fiyatının uygun olmasına göre düğün davetiyelerimi Mersinden sipariş etdim:). Benim gibi düğün davetiyesi konusunda zorluk çeken olursa onlara da özellikle özellikle özellikle tavsiye ederim :) Aramayın, ben buldum hepiniz alın:) Bir ömür boyu mutluluğunuz bu davetiyelerden başlasın inşallah :)

İşte size davetiyelerden bir kaçı: (Katalog büyük olduğu için her hafta size davetiyelerden daha başkalarını göstereceğiz). Ayrıca burda bir tek düğün değil, sünnet davetiyeleri de var. Çocuklarınızı mutlu edin :)

Davetiye 1. Kod-eb2472


Davetiye 2. Kod-08069m

Davetiye 3. Kod-08029m
Davetiye 4. Kod-559e
Ve sünnet davetiyesinden de bir tane nümune olarak göstereyim :)

Kod-3305G
İşte şimdilik böyle. İrtibat için:

E-posta: shaxelka@inbox.ru


Sevgilerimle :)

Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder