11 Mayıs 2013 Cumartesi

Yeni aldıklarım :)


Dün işten gelirken bu alış verişi yaptım. "Prelest"ten saç için şekillendirici mus - denedim, hoşuma gitmedi. Bundan önce "Nova"-dan kullanıyordum. Değişiklik olsun diye "Prelest"ten aldım. Hiç beğenmedim. Saçlarımı keçe gibi yapdı. Biterse bir daha alacağımı kesinlikle düşünmüyorum.


"Lady Gold"-dan makyaj çıkarma mendili - Rose kokuluydu. Güzeldi. Ama sanki biraz kuru gibiydi. Zorda kalmazsam bir daha alacağımı düşünmüyorum.

"Elitis" (Made in France) - Beden spreyi - Bir sürü farklı kokularda spreyim olmasına ragmen kendimi tutamadım bunu da aldım :) Pek güzel kokulu sayılmadı benim için ama yine de idare eder.

"Colgate" (Optik white) - dünden 8 defa dişlerimi fırçalamışım bununla (görmemişin sevgilisi olmuş misali :)) - çok begendim, harika ötesiydi. Farklı diş macunları denemeyi severim. Bu harikaydı. Tekrar denemeyi kesinlikle DÜŞÜNÜYORUM. 

Bide aşağıki bileklik. Bunu görünce bayıldım. Nasıl aldıysam sanki birileri alır elimden. Ne kadar hoş degilmi:) Şeker gibi :)

BU kadar . Sevgiler Azerbaycandan

Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder