25 Ocak 2013 Cuma

Classicten rimelimmmmm

Çok kalitesiz foto çektiğimin farkındayım, ama bu yazıyı paylaşmasaydım kesin intihat ederdim :P 3 gündür Classic-ten 3 D rimelini (yeni seri) alıcam diye tüm kozmetik dükkanlarını dolaşırken hepsinden "vardı yeni bitmiş gelicek" kelimesini duyunca bir çıldırmadığım kaldı.
4 kozmetik dükkanında bu rimeli bana tavsiye ettiler 3 D gelinceye kadar. İstemedim. Nihayet dördüncü tavsiyede alıb denemeye karar verdim. Fiyatı da çok uygundu. Hemde nasıl çok. O fiyata olan rimelin nasıl kaliteli ola bilecegini düşünürken aldım yine de. Hemde sabah aldım. Ve koşarak işte ofiste denedim. Allahım Ya Rabbim süper demiyorum süper ötesi diyorum. Hem uzattı kipriklerimi hem daha dolgun gösterdim. Takma kipriklerimle vedalaşıcam galiba. Çok çOk güzeldi. Tavsiyye ederim. Sevgilerr :)
Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder